Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Gud vad jag älskar min dotter o man<3

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man.

Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag älskar min Familj:)


Igår åkte vi till Stöde och hem till världens bästa familj linholms och åt god middag:) Grillat älgkött, inte ofta man får sånt på bordet:) 


Inatt fick man sova en massa iaf, Freja va tröttis:P 

Nu ska jag mysa vidare med min familj:) 


Titta så vacker hon är:) 

 
 
elin

elin

10 maj 2009 17:50

Lillskruttan! :) Gud va fin hon är!! Sista bilden är bäst där hon har skitit på din mage, lilla senapstuben Freja ;p
Som sagt, det va jätte roligt att ni kom upp igår! Det gillas! Och jag hoppas ni kommer snart igen! =)

http://elindholm.blogg.se

 
Ingen bild

MM

10 maj 2009 17:58

Så otroligt söt !!

 
Emmah

Emmah

10 maj 2009 18:05

Gud vilken sötnos hon är :)

http://emmah88.blogg.se

 
Ingen bild

Mona

10 maj 2009 20:46

Hualigen,hon är så otroligt söt alltså,å det ser ut som hon gått upp i vikt..Fortsätt mys nu..Kram till er

 
nikita

nikita

11 maj 2009 07:38

åh lilla sötis =)
Tänkt att albin också varit så liten nästan så man glömt !

http://www.nikital.blogg.se

 
ämma pämma neger klämma!

ämma pämma neger klämma!

12 maj 2009 21:21

Man? har ni gift er i smyg ;) ?
gud så söt hon är :).. nästan så man smälter!
Jag kommer att befinna mig i stöde i helgen.. Kommer sent på fredag natt och åker hem tisdag morgon.. Vore skoj om ni ska till Stöde så kan vi ses? eller, hehe, så jag får träffa Freja ;D !!! hälsa thome lomas oxå! kram

http://emmish.fjongstock.com

 
Annica

Annica

13 maj 2009 12:45

Jag väntar och väntar och väntar på förlossningsberättelsen! ;p Kram

http://nogg.se/mukis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Av Margona Rensbo - 26 april 2009 22:16

Näe fy fan denna helg har inte varit rolig igår morse upptäckte min pojke när han skulle ut till bilen att den var borta, Den hittades dock senare under dagen i Timrå, dock såg den inte ut som bilen som Thomas en gång köpte. Så någon gång mellan tio...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards