Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:(

Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!


Iaf igår så solade vi hela dagen, eller ja de gjorde jag ju i onsdag oxå, har till o med fått färg på benen, likt mig?! Nej, men de är ju inte brun som jag är utan skita röd, ser ut som en röd tomat över hela krroppen:/ Men men, jag måste bränna mig riktigt någon gång så jag kan få bli brun! Ansiktet blir ja ju de i o lite på armar men benen, nä:( 

Efter middagen tog jag och Alice och krattade lite ute,Så skönt, älskar att kratta, konstigt nog! 


Just de hade ju en samtal med grannen Uno, Ja jag säger ju de, barnnivå på allt! Aja, de är ju bara synd att de ska behöva vara så där! Är stolt över mig själv att jag va lugn och trevlig, istället för han som skrek o åter skrek, han kan ju inte prata utan att höja rösten åt en! Moget för en som är över 50?!


Inatt så har jag haft ont, och jobbigt men som de ser ut så kommer jag iaf få gå över om inget under sker ikväll som sagt mitt BF datum är ju i morgon:) Haha tänk att man har gått i nio månader! Helt sjukt vad tiden har gått fort! Fattar liksom inte..

Men som sagt har ju tid hos MVC på tisdag och har jag inte fått lilla Freja så ska vi tala om igångstättning, så nästa vecka ska jag ha henne hos mig så deså!:)


Ha nu en underbar 1 Maj dag och jag hoppas att ni alla njuter av samma sol som mig!:)

Kram! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards