Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Älsklings bil;)

Av Margona Rensbo - 17 april 2009 14:46

Han gjorde ju som sagt en provstart i Måndags, o så här gick de:)

 
 
Ingen bild

MM

17 april 2009 17:57

Hahaha ja det stämmer ju ;) Han får passa på å njuta nurå, snart får han inte göra det på upp till 8 veckor muahaha ;p

 
Emma

Emma

17 april 2009 19:03

Tack så mycket :) Jag hade hemska värkar i flera dagar här hemma och när jag åkte in och blev undersökt så var jag inte öppen alls.. En dag senare stod jag inte ut längre, kunde inte sova. Då åkte jag in för att få en sovdos och då konstaterade dom att jag inte skulle sova utan jag skulle spendera min natt åt att föda barn :) Jag var då öppen 4 cm och klockan var 21.00 Sedan badade jag fram till 23.30 och det kan jag verkligen rekommendera! Det tog bort en hel del smärta! Sedan gick det undan och klockan 04:27 kom han fram :) Så jag är väldigt nöjd med förlossningen & det är faktiskt som det sägs; när man väl gjort det så glömmer man bort det så fort man får se sitt älskade lilla liv!
Är övertygad om att det kommer gå bra för dig med :) Är du skraj inför det hela?

http://guppyfisken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards