Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Dagen som varit!

Av Margona Rensbo - 20 april 2009 19:34

Ja som sagt va så har jag tvättat eller jag är inte klar, håller på att tvätta upp alla filtar nu, Sista maskien idag, ska ta en matta i morgon, Är helt slut i kroppen, ryggen håller på att gå av men jag vill inte ge upp, vill få allt rent o klart.


Karla och hennes go knöl kom ju hit, satt ute i solen ett tag o myste känner mig lite små röd om kinderna faktikst:P 

Sen gick vi in och satt p pratade en massa, Peter (hennes kille) kom vid kvart över fyra o hämtade dom med ny bilen deras som dom hade köpt fin fin säger ju jag då:P Haha! 


Ja min kära pojke har inte kommit hem än:( Han skulle jobba över lite men de låter som att han inte kommer vara hemma fören 12 i natt men om han kommer efter de så blir han ledig i morgon o har betalt så klart så de kan ju vara nästan bra om han kommer senare än tolv bara för de:P 


Nej nu ska jag ta o vika lite tvätt ta lite fika och sen gå ut med hundarna och ner till tvättis en sista gång för idag!:)

Lägger in en bild på Karla och Thedore !:)


Just de TACK Annelie, Ida och Elin för kläderna som Alice hade med sig:) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards