Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Margona Rensbo - 17 mars 2009 18:43

Nu kom älskling hem, (han jobbade längre) Nu blir de mat och sen mys med varandra, Massa:)


Tänk att visa blir sur för att man inte hör av sig när man ska upp, men när dom är i Sundsvall så hör inte dom av sig.. 

Varför bara på era villkor. Nej som sagt jag bryr mig inte! Jag har de så bra och jag ska inte lägga ner nå mera på att försöka. 

Jag älskar mitt liv, precis som de är. 

Va glad för min skull i stället! 


Thomas, O Freja Dom Två Som Betyder Mest!:)<3

 

Av Margona Rensbo - 17 mars 2009 14:23

Vill bara säga att nya facebook suger, funderar på att lägga ner de!!!

Fick för mig att göra om lite på bloggen! Blir så less efter ett tag:p

Så nu får vi se hur länge jag vill ha de så här!


Som jag skrev i förra inlägget tänkte jag att jag skulle ut en sväng, men jag har inte fått fingrarna ur röven o gjort de än:p Hahaha, de blåser som fan ute de vet jag iaf.. Men jag ska ut snart snart! Behöver få lite luft o sen röra mig lite. 


Pratat med Malin har jag dock gjort, men de ser nog inte ut som att hon kommer  att komma innan hennes säsongsjobb i Duved tar slut!:( Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! (positiva Maggan) 


Lilltjejen i magen har varit väldigt aktiv med fötterna idag, Men faktikst har det varit mysigt o hon har inte sparkat så att det har gjort ont, utan de har varit mysigt bara:) Mera mys... 


Ikväll blir de tonfisksröra (Thomas som va sugen:p) 

Näe nu ska jag diska o sen ta mig ut en sväng!:) 



Av Margona Rensbo - 17 mars 2009 11:19

Fy fan vilket vackert väder de är ute, ska ta o fixa mig lite o sen ta en promis :)

 

Tänkte oxå att jag ska ta telefonen o ringa upp Malin o kolla om hon ska komma o så där:) Vore så sjukt kul! 

Behöver henne, bara hon o jag, finns nog ingen som är så underbar som henne!:)


Lägger in en bild på Malin:) 

Ha en trevlig dag i solen :)

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards