Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Helgen !

Av Margona Rensbo - 1 mars 2009 17:44

Ja i Fredag så, vart de god middag hemma, tacos:) Gott Gott, Sen så åkte vi till Elin och hon fixade mitt hår, vart faktiskt jätte nöjd (tack) :)

Kom inte hem fören typ vid ett, trött och less på skit vädret som va när vi åkte hem, snöade som fan och så vidare!.. 


lördagsen vart de stan, va o fika goheter och hämtade ut thomas andra mob som han fick ut på försäkring! Blir min nu så säljer vi min, som jag köpte för typ 2 månader sen:p 

sen åkte vi upp till Stöde, vart god middag  och sen åkte jag över till Carin och Emma, Följde med Emma på pizzan. micke spelade ju där, tyvärr så va de inte så mycket folk! Älskling kom vid tolv och hämtade oss! och då körde vi Emma till fränsta på bykrogen! Hade jag vetat att takida robban hade varit där så hade jag gått in:p Haha, bara för att jag är så såld på dom! Men men så vart de ju inte!!!


Idag åkte vi hem typ vid tolv va till Birsta och tittade på Laila Bagge och Janet och Kim. shoppade även en ny damsugare! 

nu blir de middag sen mys!


Imorgon börjar min 6 veckors kurs, lite nervös men de ska nog gå bra:)

 
 
Ingen bild

MM

2 mars 2009 22:07

Hoppas kursen går bra ! :)

Kom å tänka på en sak förut. Våra barn blir ju 4-männingar me varann ! Haha kanske inte "närmsta" släkten, men dom blir ju släkt iallafall ;) Sen ha ja en litten påse me nå blöjjor här som Emil ha växt ur (Libero nr2) som ni skulle kunna få om ni vill ! Det går ju alltid åt blöjjor, och dom där kan dom ha från att dom är nyfödda ! :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards