Alla inlägg den 28 april 2009

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skönt, vaknat 2ggr innan jag nu klev upp o ringde in till förlossningen, de dom tror så är jag i första fasen, så nu är de bara till att räkna, vila och så där, vila va deras största råd så jag ska klara de som komma skall, Ja hoppas verkligen att det är på riktigt denna gång, Älskling åkte till jobbet nyss eller ja nyss o nyss en halvtimme sen, Han frågade om han skulle vara hemma, (sötnöt) men jag tyckte de va lika bra att han åkte, Så nu vet ni lite iaf!

Men med min jävla tur så kommer de väl ändå inte att ske. (fast hoppet finns o känns i mig) 



Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards