Alla inlägg den 22 april 2009

Av Margona Rensbo - 22 april 2009 21:56

Ja igår skulle ju vi på Ikea, men de vart så mycket annat att de inte blev av, så i stället så åkte jag in till Birsta idag, va en sväng på HM och sen väntade jag på att Mia slutade jobbet så följde hon med mig in på Ikea:) Trevligt va de, hittade handdukarna som jag skulle ha, sen va vi ner på kicks och öb!


Sen kan jag ju bara tala om att vädret har varit helt otroligt underbart, har till och med fått färg i ansikten och halsen, plus att min fräknar kommer fram:P 


Sen kom älskling och hämtade upp oss o körde hem Mia, sen ner på ica köpte lite köttfärs och gjorde go middag, sen vart de fullthus här, Patte, Annelie och deras Emelie kom och sen kom Fredde, Jossan och Emma!:) 


Näe nu känner jag mig trött, och vill nog lägga mig snart, har precis ätit kvällis fika, tittar lite smått på mumien men tycker dock inte att den filmen är så bra:P


Jag hoppas och ber att de är lika fint väder i morgon för isf så ska jag sitta ute hela dagen och sola ! Men jag ska iaf inte göra nått, måste ta de lugnt nu lite, så jag kan stressa ner! Känner mig stressad, ja lite nervös över de komma skall!:/ 


God natt på er! 

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards