Alla inlägg den 2 december 2008

Av Margona Rensbo - 2 december 2008 19:44

Ja idag har jag varit aktiv hela dagen, Va på möte på arbetsförmedlingen vid nio, satt hur länge som helst men men.

Sen vart det lite snabb shopping på birsta, vart en klänning och ett par skit snygga stövlar:)

Sen efter det hoppade jag av bussen och gick hem till Karla, där bjud hon på varm oboy, välbehövd efter detta vädret:p

Sen efter ett tag gick vi hem till mig o gjorde väl kanske inte så mycket men det behöver man ju inte göra heller:p

Hennes pojk är så söt, fast jag vågar inte hålla i honom, haha o jag ska ha barn men de e nog annat med sina egna:)


Haha just det när jag hade varit på navet o skaffat busskort så, ramla jag mitt på gatan:( Gjorde ont, och många fick nog sig ett gott skratt. Tur att man inte ramla på magen.


Nu sitter jag här, har precis diskat väntar på att min pojke ska komma hem efter jobbet men han visste inte när:( Så han lära ju inte vara hemma innan nio iaf. Men men!


Imorgon är det arbetsförmedlingen igen:/ Men man måste om man ska få pengar!

Sen, i över morgon ska jag få se mitt barn igen:) Jippi, längtar!


Ha det så bra så länge! 

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards