Alla inlägg den 28 december 2008

Av Margona Rensbo - 28 december 2008 17:44

Ja nu va det som ett tag sen man skrev igen, haha som vanligt vet inte vad som har hänt med mig?!

Jag som älskar att blogga och läsa bloggar men dom senate veckorna har det inte blivit så.

Hmm ska försöka ändra mig.


Iaf så va julen helt okej, va i Stöde.

God mat o så där:)

Sen i går kom Erik hit, skit skoj va ut o åt på kina och lite så där.

När vi kom hem hade vi skräck kväll men filmerna vi såg va väl som sagt inte så värst bra:p Men dom gick att se iaf..

Idag har vi varit på birsta, va lite på ikea först o handlade hem ett databord o en tavla och en massa små grejor!

Sen vart det lite underkläder på hm.Men väl hemma så kom jag på att det kanske va lite dumt att köpa en ny bh mina bröst växer ju som sagt och mina vanliga storlek e som sagt lite för liten men men.. kanske ska lämna tillbaka den om man får?!


Iaf så blir jag bara tjockare o tjockare, Men de e bara magen, Ingen annanstans förutom brösten:p

Hahahahahaha....


Nä nu ska jag ta o prata lite skit med killarna här hemma! :)

Ha de fint! 

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards