Alla inlägg den 15 december 2008

Av Margona Rensbo - 15 december 2008 11:43

Vecka 21 - 14 dec - 20 dec 2008
Kroppen: Vissa kvinnor får vattenansamlingar under den senare delen av trimestern, det kan man avhjälpa genom att dricka mycket. På så sätt rensas kroppen från slaggprodukter.
Halsbränna och sura uppstötningar är också ganska vanligt. Unvik fet eller starkt kryddad mat. Mindre mål och miniralvatten kan lindra. På apoteket finns det tabletter och flytandemedicin som neutraliserar magsyran.

Fostret: Nu överförs antikroppar från mammans blod till fostrets för att skydda det vid födseln.

Av Margona Rensbo - 15 december 2008 11:38

Ja jag har verkligen inte haft nå blogglust alls:( Har hänt en massa, gjort en massa men jag har då inte orkat skriva eller berätta nått.

Hmm konstigt det där.

Men iaf så börjar jag min första dag i morgon, lite nervös faktiskt men det ska nog gå bra får vi hoppas:p

Iaf så växer min mage, så nu kan man inte ha sina egna byxor mera! Men, stor är jag verkligen inte, kanske hade lite för små byxor innan:P O nu är dom enu mindre.

Men iaf så åkte jag o älskling på birsta förra veckan o köpte mina första mama på hm:)

Skit snygga o härliga, blir som stöd åt lillmagen min:p


Ska försöka blogga mera nu, men jag kan inte lova nått:p!

Haha...


Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards