Direktlänk till inlägg 9 april 2009

NattiNatti:)

Av Margona Rensbo - 9 april 2009 23:48

Ja när älskling kom hem så åkte vi till systemet, sen vidare till biltema!

Sen kom vi på att Kina skulle ju vara gott till middag så vi åkte in till stan o åt en massa god mat, vart så full i magen så man ville spy efteråt:p Men man kan ju liksom inte lämna nått när man äter ute:P 


Sen åkte vi iväg till city gross och handlade lite godis, inte för att vi har ätit nått än, får inte plats men imorgon kommer de nog bli gott i magen! 


Fick nå ryck o storstädade hela lägenheten, vart nyss klar! eftersom att det är mycke saker som har åkt härifrån så gjorde vi om i vardagsrummet o tog ut sängen, vart jätte mysigt faktiskt, plus att sovrumet här är så litet så de passar bättre nu när bäbisen kommer, om hon hinner komma innan vi flyttar vill säga!?! Hoppas!!!!

Så vi städade ur sovrumet o gjorde de rent så nu stor de bara saker som ska bort till stöde SKÖNT!!!! 


Älskling stor i duschen nu, o när han är klar blir de nog sängen o sova faktiskt så man är pigg i morgon! 

Tyvärr så börjar jag känna av i ryggen nu när jag har städat, böjt mig o burit lite men sånt får man ta!:) 

Natti på er:)


Thomas, Du är mitt allt! <3

 
 
Ingen bild

Emelie

10 april 2009 00:17

Sov gott!

 
Ingen bild

Margona

10 april 2009 00:46

Du med:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards