Alla inlägg den 4 november 2008

Av Margona Rensbo - 4 november 2008 18:40

Bom sicka bom

Tycker du som jag, så rider vi,

för då känn för då känn för då känner jag mej jag mej fri.

Lille häst lille häst vilka skutt du tar,

sitter svans sitter svans sitter svansen ändå ändå kvar.

Så far och flyg och ryk och ränn

och bom sicka bom ä du me'på den så spring och skrik

och kom igen och bom sicka bom ut i mässingen,

och tut och tjut och tjosan sen

och bom sicka bom va'de'small i den.

Så far och flyg och ryk och ränn

och bom sicka bom ä du me'på den

och bom sicka bom ä du me'på den

och bom sicka bom ä du me'på den. (Ja!)


Älskade denna låt när jag va liten:)  

Av Margona Rensbo - 4 november 2008 18:30

Ja som sagt så va vi med Pontiac till kattdocktorn:p, Han hade urininfektion och skabb.

Passde på att att ta bort bollarna på honom oxå så nu kan han inte göra några barn:(

Vart väldigt dyrt iaf, känns som att hela ens plånbok gick bort denna måndad men det är ju så att ha djur man kan som inte göra så mycket åt det. Skaffar man djur får man ha råd med det oxå.

Så pölsa andra katten, fick oxå lite skabb medel så nu ska dom bli bra.

(skabb smittar inte)

Pontiac är lite grogg av medicinen som han går på och som han ska gå på en vecka, sen ska han kunna kissa som en vanlig kattkille.

Ingen ica mat mera till katterna, nu blir det kattmat från kattläkaren:p

Tyvärr, men som sagt det kostar att ha. SÅ är det bara!


Nej nu ska jag ta och duscha och sen ligga i soffan med min älskling.


Av Margona Rensbo - 4 november 2008 09:48

Lilla vännen, han har börjat kissa blod, så nu är det bara till att åka in med honom, fick tid kl 2 idag. Tycker så synd om honom. Och Thomas eftersom att det är Thomas katt. Eller detär våran men det är som mest Thomas. 

Lider med Pontiac, får se hur det blir med honom ont har han iaf. 


Lägger in ett kort på sjuklingen.

Från i sommaren så här är han liten:p 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards