Alla inlägg den 9 november 2008

Av Margona Rensbo - 9 november 2008 15:39

Ja i fredags så blev det godis och mys med älskling framför idol och fredag hela veckan, vart två filmer oxå. Irene huss, och beck.

 Gårdagen så vart det lång sovmorgon, sen en liten tur till birsta. Sen vart det kaffe hos micke S och lite så där. 

Efter det tog vi oss till ica maxi och handlade lite mera godis och så:p Haha..

Åkte hem fixade köttfärssås och käkade sen middag. Sen kom vi på, att vi skulle dra till Micke  S igen älskling va sugen på att ta sig nå gott dricka och så vart det. Linda S kom oxå så vi satt och hade de rätt trevligt. Dom va fulla och jag nykter:/ Fick och så idiot ont i skallen. Men men. Vid halv två kom micke på att han ville på krogen men det ville inte vi så vi lånade bädsoffan uppe och la oss, vid tre halv fyra kom han och (sin innebonde över helgen) Jimmy, vi hade då inte somnat än:p Men sen en kvart efter kommer det kanske 6-7 st till:/ Jag o älskling drog täcket över skallen och tills slut somnade vi. Vaknade tio och kom på att vi måste skynda oss hem och ge ena av katterna medicin.

Väl hemma så har vi bara myst och haft det trevligt;) Gick oxå en liten promis tillsammans. Ofta det händer?!:) Hahah..

Nu blir det snart middag och mera mys. 


Imorgon ska jag jobba, plus att jag ska till barnmorskan:)

Skojskojskoj.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards