Alla inlägg den 14 november 2008

Av Margona Rensbo - 14 november 2008 13:28

Ja idag vaknade man lite väl sent kanske, vaknade pigg vid åtta men vid nio somnade jag om:( o vaknade vid elva. Dumma dumma mig.

Iaf så sitter jag ny duschad och känner mig jä'vlgt snygg idag:p Haha, nä men vid fem ska vi iväg o bowla o sen blir det middag på nå trevligt ställe med hans familj.

Sen blir det tvättdag i morgon ROLIGT VA?!, Näe men måste göras.


Ja jag försöker få min bror och hans brutta att komma hit nått men det går ganska trögt, men julen ska han vara här, det har jag bestämt:p :)

Så där har han inget att säga till om:)

Skulle vilja ha alla mina syskon här men det går ju inte:( Men men, Så är livet.


Lägger in lite på min bror, min nästan tvillingbror. Mindre en ett år mellan oss:) Markus du betyder<3 Och en bild på han o hans brutta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards