Alla inlägg den 12 november 2008

Av Margona Rensbo - 12 november 2008 18:55

Ja ibland går det super fort och ibland så segt att man hinner bli så less och man skiter att kolla de man ska..

Aja skit samma, ingen som bryr sig iaf:p

Hahaha..

IDag har man jobbat, 9- 16, Trivs super bra på dagiset faktiskt.

Ska jobba i morgon med sen blir de helg.

Ska iväg och äta middag o bowla med thomas familj på fredag kanske. Vi får se inget bestämt än.


Magen blir större iaf, kan ju säga att de inte är många av mina byxor som jag kan ha:( jobbigt, mjukisbyxor går super bra men vem fan vill ha på sig det likom? Hemma o så visst, men jag vill ju inte direkt ha det på jobbet. Nä men man får ha öppet med en gummigrej:P


Nej nu ska jag ta o titta på regionala nyheter, sen blir det bonde söker fru o sist men inte minst SOVA!:)

Hej hopp! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards