Alla inlägg under april 2009

Av Margona Rensbo - 19 april 2009 16:59

Ja det vart så att vi åkte till Söderhamn, Härligt säger jag bara behövde träffa min mamma, så  va de bara! :) Behövde hennes kramar och hennes fina ansikte!

Kom hem för två timmar sen typ, Thomas är hos Erik o Mia och fixar med forden och jag har plockat lite o duschat och nu sitter jag här, funderar på att gå ut en sväng:) Ta en liten promis, känns som att jag behöver de både kroppen och tankarna!, som sagt så är de nå som är fel hos mig nu, känner mig nere och ja tiden får utvisa vad som är felet, kanske jag vet men jag kanske inte vågar erkänna de, kanske inte vågar inse heller... 

Men för mitt egna bästa så kanske de är bäst att göra de, för jag vill vara glad och må bra och just nu gör jag inte de!:(


Trist inlägg! Aja.... 


Av Margona Rensbo - 18 april 2009 14:20

Ja de slutade ju igår med att Mia o Erik kom hit, va trevligt, tyvärr så åkte ju Mia hem rätt tidigt! (skulle jobba idag)

Sen va Niklas o någon Tony hit oxå:)


Men tyvärr så vart någon för full och dryg, Tycker det är så trist att vissa inte kan dricka sprit utan att bli helt knäpp, näe då kan man lika gärna hålla sig till ölen!!!!!!!!!!! Så de slutade med att jag gick o la mig o sa inte ett ljud! Så fick han skämmas idag:P 

Näe men visst alla kan bli för fulla och så där, men de är så trist bara nu när man ska ha barn o allt, hade ju inte velat ha med mig fullisar på förlossningen:P Haha... 


Men idag är de en annan dag och jag hoppas att denna blir bra, som sagt så blev de inge jobb för Thomas iaf, Skönt tycker jag o han med för den delen! 

Vi funderar på att åka en snabbis till Söderhamn, O bli där tills i morgon får se hur kroppen känner sig! 

Vaknade vid åtta i morse med kraftiga mensvärk men de gick över! Hoppas att de blir lugnt med sånt idag! 


Skrivs mera sen!:) 

Tänkte lägga upp lite bilder från igår oxå men de får bli senare:)

Ha en bra dag i solen, o blåsten!

Av Margona Rensbo - 17 april 2009 14:46

Han gjorde ju som sagt en provstart i Måndags, o så här gick de:)

Av Margona Rensbo - 17 april 2009 12:37

Gud så jag längtar efter Freja, Kom ut nu:) Vi vill ha dig hos oss..

Vill se hur underbart vacker du kommer vara, Den finaste av dom alla<3

Att man kan känna känna sådan kärlek redan är helt obeskrivlig, o dom som inte har barn eller så kan nog inte förstå, men de är helt sjukt underbart..

Av Margona Rensbo - 17 april 2009 11:23

Ja jag orkar inte blogga längre som ni ser:P


Men ska uppdatera lite om vad som har hänt!:

Iaf så i Tisdag så kom min syster Mirjam till Sundsvall, hon skulle vidare ner över till linköping men va i sundsvall två timmar, så vi sågs o fikade! 15 min innan hennes tåg skulle gå så börjar de rinna från mig (underlivet) Ringer förlossningen o Thomas o åker in, va ej vatten men lite av slemmis:P 

Hade rätt tätta värkar, o livmodern är mogen, så fick rådet att åka hem o vila o bara vänta o se om lilla tjejen vill komma ut, men de har hon inte gjort än iaf:/ 

Har städat, gått i trappor varit ute, haft samlag:P Men inget funkar har bara så ont, men inte så ont att det inte går att vara hemma om ni förstår! 

I natt va de extremt jobbigt, kunde inte somnam, illade i underlivet o gjorde jävligt ont!:/ Men men den som väntar på nått gott !

 Så som sagt har bara varit hemma.

Igår åkte vi till Stöde o hämtade barnsängkläder o lite så där ska bädda vaggan till Freja så allt är klart om hon nu vill komma tidigare!?..


Hade oxå besök av Ida, (lägger upp en bild på henne) Mysunge säger jag bara grannens dotters barn, Så jävla söt. 

Längtar tills Freja är lika gammal (1,5) När dom börjar prata o så där så mysigt! Man får så mycke skratt av ida så de är sjukt!:) 


Ja just de Thomas har köpt en bil till, Haha fy fan säger jag, jag vill då inte åka i den! Men vi ska ju sälja audin o köpa en annan så jag slipper ju åka i den där fula lilla forden. BLÄ!!!! 

Men den kommer vara bra till Thomas att pendla till Jobbet med drar ju inget typ. Så de är ju bra iaf:) 

Thomas tyckte vi kunde lacka den svart o skriva 88 på den eftersom att jag är född då o sen att bilen är gjord då!:) 


Kvällen?! Ja om jag känner mig lite bättre så ville Thomas att vi skulle åka till Erik o Mia o  de kan ju bli trevligt:) 

Men jag kan nog sitta där oxå o ha ont! Tror ja.. 

Thomas ska jobba i morgon oxå, trist som fan, har ju varit så mycket på slutet nu o inga helger tillsammans typ, så man hade ju tänkt att denna helg skulle bli en mys helg tillsammans.. men som sagt de är pengar o tid för honom! O vi vill ju spara så mycket som möjligt ju!


Nej nu ska jag duscha och försöka göra mig lite fin om de går, o sen åka till försäkringskassan!:) 


Ha en bra dag!:)

Kommer upp lite bilder från igår och en bild på magen dock 2 veckor gammal typ men  ändå, den ser typ lika ut nu ändå så:P 



Av Margona Rensbo - 12 april 2009 22:10

Ja som sagt i Fredags så kom ju Fredrik, Jossan o Emma hit på middag, Efter middagen så vart de så ska de låta o massa prat! Trevligt trevligt!!


Igår åkte vi upp till Stöde, fick go middag hos svärföräldrarna=) 

Sen vart de att vi åkte över till Peter, o Marie och hälsade på och kollade på en vagga som vi kunde få, och tog den gjorde vi super fin=) tack tack! 


Efter de åkte vi till Marita o Patrik men Marita jobbade men Patrik va ju hemma o bjud  på kaffe så då vart man ju där ett tag, som sagt den där familjen kan prata:P 


Sen i morse tog jag bussen hem till Sundsvall, Kom hem o ett tag senare kom Karla o Peter o hämtade mig så åkte vi till bowlingen, möte upp nå bekanta till Dom, så spelade dom, dock inte jag (tittade på) Vill ju inte göra illa mig nu när de  bara är 20 dagar kvar, snart bara 19:P

Efter åkte vi till Max o käkade middag, Gott som fan!!!!:)


Kvällen har de varit lugnt, Karla är ju här, hon följde med mig o ska sova här inatt, hon ville inte att jag skulle sova själv eftersom att jag ska ha snart! Sötnöt:) 

Thomas är ju som Stöde fortfarnade å kommer inte hem fören i morgon! Tror jag:P 


Näe nu ska jag vara social!

Ha de fint!

Av Margona Rensbo - 10 april 2009 11:22

Ja idag är de långfredagen, men solen är dock inte framme! Trist, tur att man inte sitter på någon is iaf:P


Somnade inte fören halv tre typ i natt:/ dumt, men vi vaknade vid nio så man har ju inte förstört dagen iaf!:) 


Ikväll kommer Fredrik, Josefin o Emma på middag här:) 


Kan ju berätta att jag typ inte kan gå idag:/ Har så ont från ryggen ner till rumpan o benen:/ Jobbigt, längtar tills detta är över! 

Det är inte alltid kul att vara gravid ska jag tala om, Men jag får ju något väldigt fint så all värk o trötthet med mera är värt de! 22dagar kvar<3



Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards