Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Måndagen den 24 nov

Av Margona Rensbo - 24 november 2008 14:03

Vad har hänt?!

Oj mycket, varit på akuten för magen som tur va så va allt bra med barnet vårat<3 Fick faktiskt göra ett riktigt ultraljud på akuten:)Helt underbart va de men de kommer nog bli enu större när vi ska på de riktiga typ bara en vecka kvar:) längtar.

Magen växer på nu:) Nu märker man på kläder o allt. Haha.

Helgen så har de varit lugnt o skönt har haft ont i magen o bara velat tagit det lugnt. 

Ja just det förra veckan va min mor här och sov över. Städade lägenheten gjorde hon oxå:p Haha snällt snällt!


Sörjer oxå de som hände i t-viken Tyvärr visste man ju vilka alla va, till o med Thomas hade träffat tjejen, sist vi va i Nälden. Sörjer för Olle som måste må skit, är bara sjukt glad att han inte va med i bilen.

Vila i frid!<3


o vad jag längtar efter att barnet vårat ska komma ut:) vill vill..

Men som sagt längtar som fan efter att få veta vilket kön de är.

Om de är en sixten eller en alice:) Hahah...

Lägger in några bilder på magen:)

Ha en bra dag!

Kram 

Thomas älskar dig över allt annat<3 Du är min man;) 

 
 
Elin

Elin

25 november 2008 00:00

Äre den där olyckan som det stått om i tidningen? =/

Äru allvarlig att ungen ska få heta Sixten om det blir en pöjk? ;p haha

http://pelin.fjongstock.com

 
mli

mli

25 november 2008 10:09

Gud vad glad jag är att jag inte har lika lång tid kvar som dig, hehe ;)

Roligt att magen börjar komma nu :)

http://mlish.se

 
Helene

Helene

22 december 2008 10:50

Vilken mysig liten mage :) Lycka till med allt!

http://´www.missh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards