Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Känslor!

Av Margona Rensbo - 27 november 2008 14:42

Fan vad många känslor man har!

Saker som man har gjort eller varit med om kommer upp o tårar med.

Vill bara gå vidare men på ett sett kommer jag kanske inte göra de om jag inte tar tag i det som varit, det som jag bara har dragit ifrån, Kanske måste jag ta tag i det jobbiga för att klara allt annat?!

Det finns just en sak som jag mår så skit över och har gjort sen jag va med om de eller gjorde.

Kan inte idag fatta hur dum jag va! Hur kunde jag välja så fel, välja så fel väg. När jag hade de jag ville?!

Men som sagt, för att verkligen gå vidare måste jag ta tag i de.

Förklara och bli förklarad för.

Nu med alla hormoner som kroppen har, (eftersom att man e med barn) så blr man ledsen för inget, man kan gråta  för saker som man annars inte skulle bry sig.

Man inser att man kanske, borde tänka mera på vad man gör och hur man är.

Man är ledsen ena sekunden och glad andra.

Men man inser oxå att det man trodde man hade rätt om eller gjorde rätt förut kanske är fel och att det kanske va allt mitt fel.

Konstigt, det är så konstigt med alla känslor.

Men som sagt man ska vara glad iaf, försöka förstå inne hos sig själv att allt sker med mening, man ska vara glad för det man har.

Och en sak, kan jag tala om att jag ångrar inte en sekund att jag flyttade från Järpen/Östersund! Det är nog det absolut de bästa som hänt mig. Thomas är den bästa som hänt mig.

Han får mig hel. Utan honom hade jag trampat på samma plats. Men idag känner jag mig själv. Tack vare honom. Han fick mig att inse. Och han får mig att tycka om mig själv.

Han finns där 24 timmar om dygnet, både om jag är glad eller ledsen, han förstår mig. Kan säga hur jag känner och tycker till honom.

Finns ingen mer som jag älskar så mycket som honom<3 Han gjorde mitt liv bra igen.

Och ju mera jag skriver och tänker så kanske kanske ska man låta visa saker vara och bara inse att allt sker med mening!?!!

Ja jag tror de.

Tårår och allt kommer, och som en kvinna sa till mig när jag va 10 år, Gråt Margona det är det bästa en människa kan göra.

Och hon har så rätt, för efter att man har gråtit så känner man sig som ny igen. Stark är ordet.

Men nu ska jag sluta med att säga.

Älska den du älskar, hata den du hatar, Men hata aldrig den du en gång älskat!

Thomas, du är mannen i mitt liv! Pappa till vårat barn!<3 

 
 
Annelie

Annelie

27 november 2008 15:46

Hua, jag får en tår i ögat själv när jag läser ditt inlägg... Jag håller med, gråt utav bara den, det hjälper mig i allafall! Vad underbart att du hittat mannen i ditt liv!!!
KRAM!!!

http://anneliehojland.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards