Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Margona Rensbo - 1 januari 2009 14:28

Ja nyår va väl inge speciellt alls, Thomas som hade Jour jobbade kom hem vid halv elva, sen gick vi faktiskt o la oss, han åkte runt halv sex i morse igen o jobbade mera, sitter och väntar på att han ska komma hem! Men han trodde att han snart va på g:)

Har som inte sett honom nå mycke alls dom sista dagarna, mycke jobba. Natt som dag. Tycker så synd om honom, han har typ inte sovit ett skit.

Ja o mitt upp i allt så har jag gått o blivit sjuk, Inte lite sjuk utan riktigt sjuk (tyck synd om mig) Nä som tur va så va min älskade man snäll o gick ut med lady innan han åkte så jag behövde inte gå ut med henne innan kl elva idag, sen efter det gick jag till sängs igen. Vaknade för ett tag sen har ätit lite och funderar på att lägga mig igen ett tag. Feber har jaag plus att näsan rinner varje gånge jag står upp, alltså skit mycket. De e hemskt. Men som när jag va yngre så hade jag aldrig någon lång förkylning utan högst 2-3 dagar som de va jätte jobbigt och sen vart det som bra, får hoppas på de denna gång med. För iaf ska de kännas bra i morgon.


Känns sjukt att det är ett nytt år, nu ska man lära sig att skriva 09 i stället för 08:p Haha svårt!

Nej nu ska jag sova/vila tills min Thomas kommer!

Önska mig frisk!:)


Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards