Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Margona Rensbo - 26 januari 2009 11:57

Ja idag tänkte jag att jag skulle åka till Birsta o kolla på lite barnsaker,Men de får bli en annan dag. Känner inte mig road för de just nu=( 

vill ju att älskling ska vara med så de blir rätt ju.

Efter att han har slutat idag, så ska vi in till musikbörsen hämta nå som älskling har där. Sen får vi se om det blir nå mera hål i öronen för hans del=p Hahaha, jag som vill att han ska göra i bröstet=p Men de e han inte lika sugen på!=( Undra varför?=) 


Sitter här o lyssnar på Takidas första album o äter småpizza, nyttigt va?! Nej men gott så där ibland. Ska strax ta o diska o fixa lite smått.


skrivs senare, kanske!!!


 Längtar till slutet av feb, då blir det stockholm o kryssning=) Hur underbart låter inte det?!


Förresten, nu vill jag veta vilka som läser min blogg, lämmna ett spår! nyfiken ju!!!!=)


Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards