Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Margona Rensbo - 12 januari 2009 16:47

Ja nu sitter jag på tåget på väg hem till Sundsvall igen, vart en kortis.

Vart som inte så som man hade tänkt sig, Fick ett sms av Annalena i morse, med Mirjams nummer, Hmm tänkte ja Mirjam är min äldre syster född 84. 

Ringde upp Annalena o då berättade hon att, Mirjam hade ringt dom i Nälden. Haha sjukt är 7 år sedan någon här uppe pratade eller träffade henne. O vi  alla har ju försökt få tag på henne men har inte hittat henne. 

Men iaf, så efter ett tag ringde Mirjam på min mob, en konstig känsla har inte sett eller pratat med henne på sju år, men idag ringer hon. Iaf så pratade vi en massa och de slutade med att hon kommer upp till Sundsvall i morgon:) Lite panik kan ja tala om, undra hur hon ser ut med mera, hur kommer de kännas att se henne?! 

Så iaf så kommer hon vid halv åtta i morgon o sen på Torsdag blir de Nälden för oss alla. efter begravningen på våran moster i Ljusdal blir massa mil den dagen. 

Ja så nu ska jag hem o städa o tvätta o fixa en massa tills i morgon:) 

Ska bli så kul att se henne, de jag minns av hur hon såg ut va en lång blond tjej med jätte långt hår. Inte alls lik oss andra barn. Men vi är ju som sagt bara halvssyskon, men hatar det ordet. Är man syskon så är man eller?! Iaf så känns de underbart, massa känslor men så underbart har så länge velat få kontakt med henne. De e ju som sagt så att vi är av samma blod. 

Så jag hoppas att det kommer gå bra i morgon o att det kommer kännas bra. Men de tror ja, men nu vet ni att det kommer nog vara ganska torrt på bloggandet från i morgon kväll, men kanske hinner med mera inlägg, som sagt mycket tankar hos mig nu!


Av Margona Rensbo - 12 januari 2009 00:24

Ja, att inte pussa Thomas godnatt eller ha hans händer på mig.

Man inser verkligen när man är ifrån honom hur mycket jag verkligen älskar honom, hur mycket han betyder för mig ja allt. 

Finns verkligen ingen som jag älskar så mycket, ingen som får mig att känns så som han får mig att känna. 

Vill gråta för att jag saknar honom, haha kalla mig tönt. 

Näe, tåget blir de nog hem i morgon. Hem till min man<3 Ska pussa sönder honom!

Ligger i sängen hos Emelie, hon ligger o läser gravidtidningar o jag skriver blogg. Har en massa magbilder som jag ska ta o lägga ut när jag kommit hem o kan överföra bilderna till datorn. 

Ska bli skönt att somna snart. 

Om Jag nu kan?!:( Saknar min thomas... 


Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards