Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Margona Rensbo - 20 januari 2009 14:48

Ja nu känns de lite bättre faktikst, Glad igen:) Inte fan ska en gubbe som inte vet hur man pratar med folk ska förstöra min dag, nej nej!


Iaf så ska jag försöka skicka iväg papperna till förskringskassan idag, är som sagt eller blivit sjukskriven nu, känns bra! Behöver inte vara så stressad över allt som jag är just nu.

Stress är ju aldrig bra, vill ju bara må bra. vara lugn:p


Kvällen, blir det till att fixa lite, thomas undrade om vi inte skulle gå på bio men jag vet inte riktigt om jag va så sugen är inte så många filmer som jag vill se just nu, Jo en kanske fast den kommer jag inte ihåg vad den heter, handlar typ om en man som blir yngre istället alltså man får se hans liv från andra hållet, Vad var de den hette??

Men Den va ju inte thomas så sugen ppå:p Haha.. Ajaa man får se hur vi gör!


Uppdaterar om de sen:) 


Av Margona Rensbo - 20 januari 2009 12:46

Fy fan för denna granne, har väl bråkat med honom i över en timme, tar aldrig slut! Blir så j*vla less på honom!!!!!!!!!!!!! Han tror att han äger huset, pratade nyss med hyresvärden, o han skulle försöka komma hit o prata med gubbfa*n ..

Haha, Tänk att orkar hålla på, man kan inte säga ett skit till honom! Tragiskt.



Trist inlägg, ville bara berätta att jag är arg ! :( 

Av Margona Rensbo - 20 januari 2009 00:20

Är så less på att ena dagen kan jag sova eller alltså vara trött kl åtta o lägga mig för natten, o andra kan jag inte vara trött fören ett två på natten:( De är jobbigt enligt mig iaf, skulle vilja kunna vara så att jag bara lägger mig o sover, fast att jag bara är lite trött men så är det inte..

Älsklingen min ligger för länge sedan sen, Skönt för honom:p

Själv har jag suttit på datorn, tittat på en massa barnkläder, barnsaker ja en massa till lillbäbisen våran! Finns så otroligt fina o coola saker som man vill ha:) Massa massa vill ha allt som man hittar typ:p Haha .. Men de kan man ju inte får!

Längtar till att bäbisen kommer ut o att vi flyttar härifrån, vill att det ska vara nu, men som sagt den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge eller?! Ska bli skönt att inte bo i Sundsvall, faktikst så trivs jag inte så värst bra här, Stöde är lite bättre:p Kanske inte lika bra som Östersund men nästan;)Men som sagt Stöde Kommer ju snart bli vårat hem igen, Längtar så tills att vi flyttar o då har lilltjejen våran kommit:)


Nej nu ska jag kolla på lite mera barnsaker:p

Lägger ut en bild på en av sakerna som jag ska ha till bäbisen

Coola va?=)

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards