Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Margona Rensbo - 27 januari 2009 16:46

Ja idag vaknade jag, Tog mig en dusch o sen åkte jag o Alice till Timrå, Följde med in på Erikshjälpen, Haha kan inte fatta att det är så mycket folk där, o stort va de. Sen åkte vi till nå ställe som hette Sörberget?! Tror ja att det hette iaf. Va in på Ica o handlade lite små saker. Sen skulle Alice köpa blommor till sin far som fyller 78 idag.


Sen väl hemma har jag mest suttit vid datorn, tittade en sväng i Körboken o sen har jag diskat, Ska strax ta o fixa middag, Potatis, sås med lök i o järpar. GOTT=) 

Älskling kommer hem senare idag, kommer nog när maten är klar runt sex halv sju typ. 


Iaf så köpte jag mig en bok igår, Har ju börjat läsa igen. Vart en bok som heter såld, Läste halva boken igår, så grymt bra men så jävla hemsk. Handlar om en 17 åring tjej som säljs som sexslav från Ryssland, Hon tror att hon ska få jobb men istället så blir hon offer för trafficking. 

Kommer nog läsa resten av den ikväll. 

Måste bara få se vad som händer och hur den slutar. 

Kan tillläga att det är en sann historia! 


Fan, man blir bara större o större nu! Har ju inge kläder typ som passar=/ Aja, man lär ju vara dubbelt upp om tio veckor säkerligen! Men jag älskar min fina mage, den är underbar. 

Just de en sak som jag har undrat, är de vanligt att navel blir annorlunda?? Min har blivit de=/ 



Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards