Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Margona Rensbo - 28 januari 2009 17:10

 Idag känns de som att jag skulle kunna grina till allt,Känner mig svag o liten. Jag vet inte vad jag ska göra eller inte göra, vad vill jag?! Hur vill jag ha allt?! Fan, önskar nu att jag satt i Östersund med en kopp te och underbara vänner som känner mig utan o innan o kommer med sina underbara råd. Känner mig så tom, tom på allt, Vad ska jag göra för att inte bry mig, bara låta de vara o skita i att alla kanske inte är som man tror. 

Ja visst livet går upp o ner och de kan man ju som inte göra så mycket åt. Men just nu känner jag mig som den lilla lilla flickan, som inte vet vart hon ska ta vägen, ja så som jag kände mig många gånger när jag växte upp, Alla flytter o alla familjer. Jag hoppas att det bara är idag som jag ska behöva se lite ledsamt på allt. Känna de som jag känner idag. 

Ibland kan man oroa sig för saker som man inte ska oroa sig för alls, saker som inte har så mycket med sig själv att göra. 

Det jobbigaste i mitt liv idag är att det finns vissa människor som bara ser mörkt, som inte kan komma med ett leende o våga tro. Som oroars sig väldigt för mycket. Om saker som dom inte ens har med att göra saker som dom ska skita i. Värsta sak som jag kan få höra som får mig att må skit är när man får höra att dom inte kan sova för att dom oroar sig för saker, ja saker som dom inte har med att göra, saker som inte är nå att oroa sig för alls. 

Varför kan inte visa inse att man är vuxen, Att man har ett eget liv? Snart en hel familj. Vet inte om jag orkar med denna bit mera, men hur ska jag göra för att det ska bli bättre för att jag ska slippa må skit över de??...

Nej nu ska jag försöka tänka positivt, om de nu går..



Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte att alltid orka skratta,
att hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten,
slå sig hårt men alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.. "


Ett trist inlägg som inte många fattar!!!!!!



Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards