Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Margona Rensbo - 3 februari 2009 08:38

Vart utmanad av Elin=) (pelin.fjongstock.com) ska försöka rå mig på detta!

*Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med

*Länka den du fick utmaningen av

*Skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!


1. a) Jag är faktiskt väldigt nöjd över mina ögon, Min färg i dom.

b) Sen är jag faktiskt nöjd med, eller ja jag va innan grav:p Min rumpa. 

c) Sen tycker jag om mina händer=P

 

Jag skickar vidare till Snärtan, Jennifer och Simona=)


Av Margona Rensbo - 3 februari 2009 08:20

Jag bara älskar min man<3


Nu har man ätit frulle, hästarna är ute med dubbeltäcke på sig, hundarna har fått kommit ut, ja allt som ska göras på morgonen är klar. 

minus 20 här idag=( Huva, jag hoppas att det blir bättre sen idag! 

Nu ska jag ladda ner lite saker, o sen tänkte jag faktikst vila lite:p Vart inte så många timmar natt!!!!!


Har bestämmt namn nu iaf på våran lilla flicka=) 

Malin, och Freja=) Freja blir tillnamnet,  Malin andra namn, 

O ni som känner mig förstår ju varför de blir Malin=) Det är ju så klart efter Malin Jämting!=)


Hejhej!!!!

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards