Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Margona Rensbo - 7 februari 2009 18:00

Glömde berätta att jag ramlade igår i trappen:/ Vi hade legat o vilat en sväng o så skulle jag gå ner o kissa lite men trilla o gjorde illa ryggen, längst ner:( Vart ett blåmärke o så, så idag har jag lite svårt att gå! Jag får hoppas på att det inte vart nå fel, har som sagt haft väldigt ont plus att jag har haft sådna jävla förvärkar idag, klarar inte av att gå, vill bara ligga ner, va ju som sagt uppe o så förut, men efter ett tag i gargaret så fick älskling köra hem mig hit. har tagit ett bad nu, o så. Känns lite bättre men ändå inte. Plus att jag kissade på mig idag:( Haha många som får sig ett gått skratt nu, men de va faktiskt inge kul alls. Kände efter ett tag att jag va blött märkte alltså inte ens själv att jag hade gjort det, O mycke va de. Men de luktade inte direkt kiss men jag förmodar att det va de.

Nej nu ska jag vila mera o hoppas på att jag slipper denna smärta! 


Av Margona Rensbo - 7 februari 2009 15:05

Ja idag vaknade man mindre glad, va inte glad över nå. Allt kändes jobbigt ville inte kliva upp o gå ut med hästarna, men tyvärr så måste man ju.

Iaf så efter det vart det mys ett tag i sängen, innan man klev upp o fick i sig lite frulle i magen. 

Sen vart det ett bad för mig o sen åkte vi ner till någon benny o hämtade Staffan, (fullstaffan)...  Sen vart det pizza, och nu sitter jag med datorn här i garaget med älskling, skriver blogg, läser o tittar på vad han håller på med!:) 


Vissa borde inse hur dom är imot andra!

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards