Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Margona Rensbo - 27 februari 2009 17:49

Utmanad! SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor ÄRLIGT och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? - Nej de är jag inte2. Är du lycklig? - Ja de är jag:)3. Är du uttråkad? - Ja
4. Är du ledsen? - Nej
5. Är du italienare? - Nej
6. Är du en cooling? - Eh, ja!
7. Är du från irland? - Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nix.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja det gör jag..
2. Har du någon gång blivit sårad? - Ja de har jag!
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt? -  Ja
4. Har du gillat/gillar en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? - Nej 5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? -Jaaa många ggr 6. Har du haft en hemlig beundrare? - Njaa kanske!7. Är du kär? - Ja de är jag (Jätte)
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - Nja jag vet inte, kankske;)
TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?
- Inget2. Hår eller ögon?- Ögon får det bli.
3. Katter eller hundar? - Katter4. Några få bästa vänner eller jättemånga vänner - Hellre få och bra än många och opålitliga.
5. Tv eller internet? - Internet såklart!
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Coca cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - Hemmakväll!:p
8. Pengar eller lycka? -
Lycka
9. Dag eller natt? - Båda är bra!10 . Msn eller mobil? - Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?- Haha, det har väl dom flesta :)
2. Brutit ett ben?- Nope.
3. Gjort nåt du ångrar? - Ja, tyvärr. Men det är det man lär sig av =)
4. Hoppat Bungee Jump? - Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?- Ja
6. Ätit en hel tårta?- Nej gud!
7. Gjort bort dig offentligt? - ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Näe9. Gråtit när ett husdjur dog? - Ja.. Hemskt!
10. Velat försvinna? - Ja

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? - va till Elin L2. Telefonsamtalet du fick? - Thomas3. Personen du var med? - Barnmorskan, Och dom  på arbetsförmedlingen:P4. Roligaste grejen som hänt?-   Oj vet inte! 5. Personen du smsade? -  Emelie6. Du skrev till på myspace?- Har inte myspace.
7. Du kommenterade?- 8. Du tillbringade natten med? - Thomas

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards