Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Margona Rensbo - 11 februari 2009 22:26

Nu blir det mys med datorn i sängen, jag och älskling ska se bröderna lejonhjärta. Min pojke har tydligen inte sätt den:p Hmm, ett brott nästan enligt mig. 

Den filmen är så vacker, Den visar verkligen riktig syskonkärlek. 

Ja jag älskade den som  barn o älskar den idag. 

 

Vill oxå bara berätta att Thomas är den finaste o bästa killen i världen 

JAG ÄLSKAR DIG! 

Av Margona Rensbo - 11 februari 2009 17:10

Ja nu har jag precis kommit hem från barnmorskan o fikat på stan=)

Allt såg bra ut, magen har växt som fan på dessa tre veckor. Helt otroligt=) Men skönt för nu kan ingen säga att jag är liten, Utan jag är precis så som jag ska=) Ni som vet vilket mått jag menar så är det ju tre ränder som man ska ligga i, och jag ligger i den som är i mitt. 

Ja vägde gjorde jag mig ju oxå, 70,1 haha tio kilo har jag gått upp sjukt! Känns faktiskt på allt kläder när man rör sig med mera att man är tio kilo tyngre. 

Men de gör så lite=) 


Efter så gick jag o Karla o fikade, vart kokosboll o cola, GOTT=) 


Imorgon blir det att följa med karla på kyrkis=) Ska bli trevligt. 


Nu är de middag som står på schemat och sen lite andra saker..


Hej så länge!


Av Margona Rensbo - 11 februari 2009 13:19

Ja sorry att jag inte har uppdaterat.

Men iaf, inge vatten som kom utan kiss..

Känns bättre nu iaf, med allt o ryggen. Lite blåmärken o så där men annars helt ok.


Iaf så kom vi hem på söndags kvällen, sent runt tio tiden, Så j'vla skönt va de att komma hem ska jag tala om. Längtat efter sängen o så där. 

Har mest bara tagit det lugnt och skönt dom senaste dagarna.. 


Iaf idag så kom Elin, Emma O Carin hit=) Jätte trevligt va det att dom kom=) Gillar familjen Lindholms ja. bara så ni vet!!! 


Nu har jag nyss dushat o ny fixad, ska snart iväg till barnmorskan, Karla är så snäll så hon följer med denna gång=) efter det blir det fika på stan för oss=) 

Ska väga mig o mätta magen idag, får hoppas att det ser bra ut!!! 

Ska försöka uppdatera när jag kommer hem om vikt o magmåttet. Om det nu finns någon som vill veta de?!...

Ska oxå ta upp kisshändelserna med min egna barnmorska.


Thomas, du är min prins..

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards