Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Margona Rensbo - 14 februari 2009 15:54

Ja idag är de kärlekens dag=)


Iaf, Igår kom vi upp till Stöde, Fick en super god middag och efterrätt. 

efter det kom Emma, Elin Mike och hans nya tjej o hämtade mig, Åkte ner till Elin så dom kunde fixa sig. Efter det iväg på pizzan, Mike skulle ha trubadur där, Tyvärr kom de inte så mycket folk, men de va väldigt trevligt iaf! 

Som Emma sa, de va mera som en hemmafest. 

Tyvärr så hade jag redan hunnit hem, när alla vart bjuden på pizza av två män som inte jag vet vilka dom är:p hahaha, så de va väl de enda negativa på kvällen:p Haha!!!! 


Idag så har jag varit ute o gått med Annelie, Vart drygt tre kilometer. Skönt i detta fina vinterväder, Kändes precis som hemma på fjällen:p 

När vi kom tillbaka så grillade vi korv här hemma. 

Och sen vandrade jag iväg till Carin o Emma. Har suttit där o pratat en massa skit och sen kollat på förlossnigar på Elin o Jonas, Väldigt intressant att se! O så söta va dom oxå. 


Nu har jag precis kommit hem till Annelie o Hans, Thomas är ute i Garaget och jag ligger i sängen med datorn. 

 Ska ligga här ett tag o titta lite på internet sen, så blir det till att fixa sig lite och gå ner till Thomas farmor som ska bjuda  oss på middag. 

 hej så länge!

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards