Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Margona Rensbo - 18 februari 2009 21:52

Japp kom typ nyss hem, eller ja nästan iaf från ica maxi, va dit o köpte ost och en massa lösviktsgodis=) GOTT=)

Nu ska vi ta o dricka tee och sen mysa ner oss i sängen med lite godis!


Så Natti Natti=)


                                     Vill vara i stöde med Pölsa!

Av Margona Rensbo - 18 februari 2009 19:58

                                     Min lilla bäbis är sjuk=(

                  Hoppas verkligen att det är bättre i morgon, Mår inte Pölsa 

                 Bra så mår inte jag bra, vill bara sätta mig i bilden o åka till

                                Honom!=( Han är ju min bäbis.. 

Av Margona Rensbo - 18 februari 2009 15:09

                  Finns de nå finare än rena o vackra naglar! Eller?

Av Margona Rensbo - 18 februari 2009 14:49


 Fan vad gott de är, Finns de nå godare, Eller  jo choklad e ju lite bättre

Skulle kunna sitta hela dagarna o äta godis=) 


Snart kommer älskling=) JIPPI!!!! 

Av Margona Rensbo - 18 februari 2009 13:04

Ibland undrar jag hur man ska kunna beskriva för den man älskar att man verkligen älskar? De kan ju lätt bli att man glömmer borta att säga vissa saker, Men saker som man vill höra och behöver höra! Som ordet, vad fin du är idag Thomas, Men som man kanske inte så ofta säger.

För mig är de viktigt att visa varandra kärlek, visa hur mycket man tycker om varandra. 


Idag är verkligen en sådan dag som de är hur mycke tankar som helst hos mig! Jag känner mig så otroligt glad idag. 

Vill bara att thomas ska komma hem så jag kan få hoppa upp på honom o krama sönder honom. Han är mitt allt! De bästa bästa!


Iaf så ringde min Irene idag berättade att jag hade fått post upp ditt,konstigt men iaf så hade jag fått de. Va från björn (läkaren i stöde) O enligt honom så är jag världens friskaste person! Må ju vara så då! 

Men konstigt att han skickade dit o hur fick han den adressen på mig. Har ju inge med Ånn/Duved att göra. Länge sen jag flyttade därifrån 

aja mycke man inte förstår sig på. Men iaf va de skoj att prata med Irene saknar henne så sjukt mycke O elin o pojkarna. 

De är ju min andra familj ju. Men hon lovade att komma så fort som möjligt och jag hoppas verkligen de. 

Irene är en sådan människa som man kan ringa till vilken tid som helst på dygnet hon står alltid min öppna armar för mig. Hon är min andra Mamma så är de bara. Hon kommer alltid finnas i mitt liv. 


Näe nu ska jag fixa lite med lite olika papper o så! Ha en bra dag alla. 


 Lägger upp en låt som jag känner så grymt mycket för, en låt som jag har haft med mig o känner igen mig! 

                                                  IKAROS! 

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards