Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Margona Rensbo - 13 februari 2009 12:45

Ja just nu sitter jag som ett frågetecken!

Hela natten, har varit skit har inte kunnat sovit ett dugg, o om jag lyckas fått mig att somna till så har jag vaknat till efter fem minuter. 

Känner mig så ledsen o besviken på den som står mig närmast. Jag förstår inte hur vissa tänker. 

Men ja jag ska väl försöka lägga mig de som kom fram igår bakom mig. Men de kommer blir svårt. Men som sagt jag har andra saker att tänka på. bland annat vad som komma skall.. 

Men förtroendet är nere på noll igen! 


Aja slut skrivet om de! Har ätit lite nu, ska ta o fixa till mig och sen åka ner på lab på sjukhuset. 

Sen bär de av de vackra Stöde!!!!!! 

Ska pussa sönder min Pölsa, Min älskade Pölsa.. 


Tusen Tankar Flera Drömmar Men Bara En Verklighet....



Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards