Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Margona Rensbo - 12 februari 2009 16:09

Lägger upp två bilder, lite suddiga men de får ni ta=)


Av Margona Rensbo - 12 februari 2009 14:28

Ja nu har jag precis kommit hem, Ja kanske för så där 10 min!

Vart så trött, Jobbigt=( Men iaf så va de trevligt borta på kyrkis om man nu ska kalla de. Rätt många barn va det där, Men kanske inte så många föräldrar i våra åldrar men de gör så lite.Trevligt att vara med Karla för den delen=)


Nu ska jag snart ta o gå ut med hundarna (grannens) Som jag lovade förut och sen blir det till att vila ett tag!

Efter det så ska jag ta o spela musik för alla i huset och diska upp all skit disk=( vill inte. Men måste!!! hatar måsten:p


Ska åka börja göra mitt fotoalbum. Ska bli skoj=) 


Hej så länge!



Av Margona Rensbo - 12 februari 2009 11:26

Nu blir det till att åka till Karla=)

 Alice, är snäll o kör mig dit så jag slipper gå i kylan, svin kallt ju:(

Älskling skulle vara längre på jobbet idag, så jag kommer få vara själv ikväll:(


Imorgon blir de lab på sjukhuset, Ska ta lite prover sen åker vi upp till Stöde! Thomas ska vara lite i garaget och på lördag tänkte bi bada lite på Stödehuset:) de ska ju vara 32 grader skönt=) Fast jag lära ju inte orka simma precis:p Haha... 

Plus att vi ska äta middag hos hans farmor, vet inte om de blev fredag eller lördag men de visar sig nog ikväll.. 


Nej nu ska jag åka! Hejho!

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards