Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Just det

Av Margona Rensbo - 7 februari 2009 18:00

Glömde berätta att jag ramlade igår i trappen:/ Vi hade legat o vilat en sväng o så skulle jag gå ner o kissa lite men trilla o gjorde illa ryggen, längst ner:( Vart ett blåmärke o så, så idag har jag lite svårt att gå! Jag får hoppas på att det inte vart nå fel, har som sagt haft väldigt ont plus att jag har haft sådna jävla förvärkar idag, klarar inte av att gå, vill bara ligga ner, va ju som sagt uppe o så förut, men efter ett tag i gargaret så fick älskling köra hem mig hit. har tagit ett bad nu, o så. Känns lite bättre men ändå inte. Plus att jag kissade på mig idag:( Haha många som får sig ett gått skratt nu, men de va faktiskt inge kul alls. Kände efter ett tag att jag va blött märkte alltså inte ens själv att jag hade gjort det, O mycke va de. Men de luktade inte direkt kiss men jag förmodar att det va de.

Nej nu ska jag vila mera o hoppas på att jag slipper denna smärta! 


 
 
Ingen bild

MM

7 februari 2009 20:56

Jorå, resten av dagen blev bra iallfall ! ;D

Men du, förvärkar å kissat på dig :O Du kanske ska åka in å kolla så att det inte är vattnet som gått ? :O Man kan ju pissa på sig när man är gravid (många som gör), men när du inte märkte nåt å så ! Ibland kan det ju vara på den säkra sidan å kolla upp det ! :) Eller iallafall ringa in till förlossningen å höra vad dom tror ! Berätta att du ramlade i trappen igår, å ha haft förvärkar idag å att det blev blött i trosan !

 
Ingen bild

darkangel

7 februari 2009 21:01

du ska nog kolla upp detta..... hellre en gång för mycket än för lite...hoppas det gå bra, hälsning från nälden = )

 
Ingen bild

malin

7 februari 2009 21:58

Men gumman de lätt ju inge bra kolla upp de om du inte har gjort de!!!! Hoppas att allt e bra annars!! Jag har kollat upp mina lediga dagar och dom e inte fråns ett par veckor!! Jag som vill träffa dig!! Saknar dig!! Hare bäst

 
Elin

Elin

8 februari 2009 00:46

Jag håller med dom andra, kolla upp det för att vara på den säkra sidan.. :)

http://pelin.fjongstock.com/#home

 
Ella

Ella

9 februari 2009 09:08

Hejsan. Hoppas allt är bra, trots fallet i trappan. Kul att du ska få en liten tös. Såg att hon skulle heta Malin, Freja. Fint. Freja heter min yngsta dotter som e 7 mån i mellannamn :) Ha det!

http://www.facebook.com/elinorwallin

 
Ingen bild

MM

9 februari 2009 21:11

Men nu ha du ju inte uppdaterat på ett tag ! :O Kollade du upp "magen" ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margona Rensbo - 13 maj 2009 21:36

annamargonarensbo.blogg.se

Av Margona Rensbo - 10 maj 2009 17:20

Dagarna bara går iväg, just nu blir det bara en massa mys med världens finaste dotter och man. Man blir så glad varje gång man ser hennes vackra ögon, varje gång hon tittar på mig och håller i min hand. ååå vilken mysunge! Jag älskar henne! O jag äl...

Av Margona Rensbo - 7 maj 2009 17:56

Ja nu har hon kommit, andra maj kl 11:32 Världens finaste Freja<3 När vi har landat här hemma så kommer de ett inlägg om förlossningen och allt.    Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste, att man kan älska någon så mycket!:) Hon är så underb...

Av Margona Rensbo - 1 maj 2009 10:31

Ja som sagt sist jag skrev, trodde vi nog alla att de va på g, hade några jävligt  jobbiga dagar, men ingen Freja kom!:( Men hon kommer när  hon är redo, o jag lovar att ni alla kommer få veta!:) Tack för kommentarerna!   Iaf igår så solade vi hela ...

Av Margona Rensbo - 28 april 2009 06:33

Ja hela dagen igår kände jag mig konstig, vet liksom inte hur jag ska förklara de men jag kände mig konstig bara, sen vid typ sju/åtta så började de sätta igång, hade dock inte så tätta värkar att jag ville ringa in, kunde somna vid halv två/två skön...

Presentation

Omröstning

Du som läser känner du mig?
 Ja de gör jag!
 Lite, Vet vem du är!
 Nej de gör jag inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards